صفحات

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

دربرهه ي حساس

دربرهه ي حساسي به سر مي بريم. برهه اي كه در آن حق و باطل به طور كاملاً علني در حال صف آرايي در مقابل هم هستند.

در اين رويارويي همواره اثبات شده است كه، هرچند در ابتداي آن باطل پرستان با قدرت زميني بيشتر و ضربه زدن به حق و ياران آن، گمان مي كنند كه پيروز ميدان شده اند، اما از آنجا كه كه خداوند در پشت حقيقت جويان مي باشند، در نهايت اين حق پرستان هستند كه با ياري الهي پيروز مي شوند. در حقيقت اين مصداق همان سخن خداوندگار مي باشد كه در آيه ي 10 سوره ي انفال مي فرمايند : (( و اين [وعده] را خداوند جز نويدى [براى شما] قرار نداد و تا آنكه دلهاى شما بدان اطمينان يابد و پيروزي جز از نزد خدا نيست كه خدا شكست ناپذير [و] حكيم است )).
متاًسفانه در زمانه اي كه همگان آن را قرن پيشرفت و رشد مي دانند، شاهد آن هستيم كه جاهيليت نوين در لباسي جديد خود را وارد جوامع مختلف كرده است. جاهليتي همچون بني اسرائيل، اعراب و . . . ، جاهليتي كه در باطن خودش نوعي آگاهي دارد، آگاهي از جنس شيطان( شبكه منفي ).
همواره تاريخ به خود ديده است كه در هر زمان و هر مكاني كه انسان يا انسان هايي سخني از حق بر مي آورند عده اي فريب خورده، مسخ شده و تسخير شده ي شيطان و شيطان پرستان در جهت خودنمايي، كسب قدرت و مقام دنيوي بيشتر به دژ مستحكم حق حمله مي نمايند و هرچند كه باعث تخريب بخش اندكي از آن مي شوند اما هيچگاه نمي توانند وارد اين دژ شده و آن را نابود سازند. چراكه دژ الهي شايد در ظاهر تنها يك چيز فيزيكي و ظاهري باشد اما درباطن و از ديدي ديگر در درون نور الهي قرار گرفته است، نوري كه نور خداست.
بايد بدانيم كه خداوند آمرزنده و بخسنده مي باشد، ما اگر بخواهيم مي توانيم اشتباهات خود را جبران نماييم و دروازه هاي وجودي خود را به سوي نور الهي باز و خود را به نسيم خنك الهي بسپاريم.
اميد است آناني كه وجود خود را به شيطان سپرده و چشم و گوششان به همين واسطه نابينا و ناشنوا شده است، با حركت به سوي حق بتوانند در زمره ي ياران حق قرار بگيرند و باعث شوند تا زمينه هاي جهاني، الهي و نوراني هرچه سريع تر فراهم شود.
بدانيم كه حق همواره پيروز مي شود، هرچند كه باطل پرستان از اين پيروزي خشنود نگردند.

با آرزوي نجات تمام بشريت از مسخ ها و طلسم هاي شيطاني و حركت جمعي به سوي نور
+1
رهرو عرفان حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر